Dwie witryny, jeden panel

Kiedy masz klientów z bardzo różnorodnych grup docelowych i pragniesz stworzyć osobne, dedykowane im rozwiązania… ale również łatwo zarządzać nimi z poziomu jednego narzędzia – zgłoś się do nas!

Na potrzeby Wydawnictwa TeJOT stworzyliśmy dwa sklepy z odrębnymi szatami graficznymi, które można było uruchomić na osobnych domenach, ale które pozwalały też na zarządzenie z jednego panelu.

Prosty w obsłudze system umożliwiał utrzymanie rozliczeń, stanów magazynowych oraz danych produktów w jednym miejscu, pozwalał jednak również na rozdzielenie modułów sklepowych. Oddzielne moduły mogły wymieniać się częścią informacji – np. danymi dotyczącymi katalogu produktów, przy jednoczesnym zachowaniu innych danych – takich, jak np. lista zarejestrowanych użytkowników – tylko z ramach konkretnej instancji.

Mamy intuicję

Stworzyliśmy zaawansowany, ale wyjątkowo intuicyjny system, który pozwalał z poziomu jednego panelu zarządzać katalogiem produktów oraz oznaczać produkty i kategorie, które mają pojawiać się w ramach poszczególnych instancji. Zaproponowaliśmy również mechanizm rabatowania działający w obu sklepach razem, lub w każdym z osobna.

Nie zapomnieliśmy też o bardzo istotnym z punktu widzenia sklepów internetowych aspekcie, jakim jest SEO. Wykorzystaliśmy wiele technik wspierających ten obszar, między innymi dane rozszerzone, linki kanoniczne, czy automatyczną optymalizację obrazków. Zadbaliśmy również o dobre wyniki Google Page Speed.


Główne zalety systemu:

Akcja: Integracja

Słowo-klucz, czyli integracja i w tym przypadku okazało się wyjątkowo ważne. Poproszono nas o wykonanie dodatkowych integracji z systemami oferującymi dropshipping oraz hurtowniami zaopatrującymi sklepy.

Stworzony przez nas moduł idealnie wywiązał się z zadania, oszczędzając przedsiębiorcy czas, zdejmując mu z głowy problem uzupełniania asortymentu i tym samym pozwalając mu skupić się na nowych wyzwaniach biznesowych.

1000 +

Wymienianych danych z dostawcami

100 +

Nowych koszyków dziennie

Poznaj nasze rozwiązanie bliżej:

  • Nasza codzienność to częste zmiany na stronach www, dodatkowe funkcjonalności, nowe rozwiązania i aktualizacje. Podczas tych zadań cenimy sobie najbardziej możliwość bezpośredniej komunikacji, pomoc w rozwoju serwisu, szybkie reagowanie i zaangażowanie chłopaków. Każdemu kto chce szybko i sprawnie zrealizować swoje projekty polecam współpracę z chłopakami z Safi ze względu na ich terminowość, dokładność, odpowiedzialność i doradztwo.
    Michał Chodzic Specjalista ds. eMarketingu

Czekamy na kontakt

Zainteresowały Cię nasze projekty? Szukasz partnera, który przeniesie Twoje działania online na zupełnie nowy poziom? Skontaktuj się z nami i sprawdź, jak możemy Ci pomóc!
Napisz do nas!